Tuho-boksi on saapunut.

Vaikuttaa pätevältä, mutta eipä ole kiinni ollu vielä eli kokemuksia ei ole. Tuo kuitenki taitaa nyt olla saman tekijän palikka joka julma-henrilläki on, ja ainaki hänellä se taitaa toimia.
Eli, ite isot liittimet vaikuttaa asialliselta, on roiskesuojatut ja viimeistellyn näköiset. Pinnit on suorassa ja symmetrisesti. Boksissa oleva virtakytkin istuu tukevasti, boksin kyljessä on sellanen lähes silmin havaittavan kokonen säätöruuvi. Säätövara on 50 kierrosta!?!?!?! Ohjeistuksen mukaan maksimitehoja hakiessa säätö pitäis tehdä niin että ruuvia käännetään max-suuntaan niin kauan että auto menee safe-modelle, sen jälkeen 2-3 kierrosta takas ja se olis siinä sit. Tuo on ilmeisestikin ilman ahtopainemodia.
Ainoa huono puoli toistaiseksi on se että nuo ite palikalle menevät johdot on aivan liian lyhyet, aion jatkaa ne sille että saan tuon ite boksin kabiiniin sisälle.
Parit kymysykset:
Pitääkö tuo safe-mode kuittaa testerillä pois vai ymmärtääkö poistua itekseen niinku esim egr-kokeilun yhteydessä? Ohjeissa lukee että safe-moden merkkivalo on hehkun merkkivalo, onkohan tuo volkkareihin tarkoitettu ohje? Tässähän on kuitenki moottorin häiriövalokin olemassa (joka toimii

)
Jos ruuvaan tuon laitteen juurikin sen 2-3 kierrosta merkkivalosta takaspäin (ja oletetaan ettei savua ihan vtusti) niin joudunko lisäämään syöttöä vielä ahtopainemodin jälkeen, ja karkaako se safe-mode taasen ahtopainemodin myötä hiukka kauemmas? Eli kestääkö sen jälkeen lisätä syöttöä? Tarkotus ei ole tummentaa koko seutua tai rikkoa konetta, vaan hakea persdynon ja iPhonen ladatun pocketdynon avulla joku "optimi" setuppi jolloin kone kestää vedättääkin ja auto toimii moitteetta joka tilanteessa.