Nonii...alkais oleen takapää mallillansa.
Päätin kuitenkin ottaa murikan käteen, kun tuli noi jarrut purettua, nii eihän siinä enää iso työ sitten ollut.
Lukkoa en kuitenkaan viitsinyt avata, mutta putsasin bräkleenillä ja paineilmalla. Peräkopan sisäpuolellakin oli melkonen talma, mutta kyllä se irtosi kun jynssäsi. Kopan sisäpuoli vaihtoi väriäkin pikimustasta ferrexin punaiseen

Nyt tuntuisi ainakin käsin pyörittämällä lukittuvan aika paljon herkemmin kun ennen. Saas nähä mitä tekee ajossa. Täytyy huomenissa käydä ostamassa peräöljyä....kait sinne ny ihan tavallista sit laitetahan

Takajarrusatulat putsasin, pesin ja vaihdoin uudet tiivistesarjat + palojen asennussarjat. Jarrupalat oli vielä ihan hyvät, nii raapin niistä vaan lasittumat pois ja pistin takasin.
Pääsin testaileen tuota "ilmauspönttöäkin", ja kyllähän se ihan pätevältä vaikuttaisi. Ainakin aika lailla paremmin käy yksin toi homma, kun ilman.
Molemmat letkut vaihdoin, vaikka ne ihan ehjät periaattessa olikin. Kumpikaan ei tietenkään lähtenyt suosiolla putkista irti, vaan joutu katkaseen ja tekeen uudet kartiot. Onneksi putkissa oli sen verran ylimäärästä, että riitti ja tilaakin sillai että mahtu tekeen. Omatekoset kartiot tuntuis jopa pitävän

)