Jälleen aherrettiin t0mpp4n kanssa. Nostettiin kone pois pukista vp:n asentamista varten. Jos joku osaava tän lukee niin saisinko varmistusta että anturi kehä tuli oikeaan asentoon. Eli laitettiin anturikehän rei'ätön kohta startin kolon kohtaan keskelle kun ykkösen mäntä oli ylhäällä? Öljypohja oli hitsattavana turbon paluun vuoksi samoin pätkä putkea ja laippa ahtimeen

nyt kun vp on paikallaan alan aamulla mittailemaan keskikohtaa jotta saan anturitelineelle kierteet lohkoon. projekti alkaa olla nyt aika mallillaan koneen siirtoa ajatellen konehuoneen puolelle. Pitäs laatikko tiputtaa paikaltaan ja toivoa että löytys paikka anturitelineelle ellei niin alkaa taas soveltaminen

Moottorin tukikumit pitäisi hankkia, oikea sytkäkivi, asentaa suuttimien etuvastukset ja hankkia ahtoputkisto

niin ja lambdan mukkeri pitäs hommata. Hosuessani maalasin sen dp:n ja nyt pitää kairata siihen kolo jotta saan mukkerin hitsattua siihen kiinni
