Voi hitsin hitsi

Sain johtosarjoista purettua kaikki tarvittavat johdot ja komponentit pois ja niputin puretun johtosarjan tilapäisesti uuteen uskoon. Johtoja tulee kojetaulun alle todella vähän ja erikseen kytkettäviä irtojohtoja ei tule yhtään. Laitoin riisutun johtosarjan takaisin kiinni autoon, akku paikalleen ja moottori lähti nätisti avaimesta käyntiin

Kerrassaan yksinkertaista, tdi:n sähköjen kanssa pujasin toista viikkoa ja tämän kanssa kolme iltaa. Laitan huomenissa kuvia jäljelle jääneestä johtosarjasta ja yleiskuvaa autosta, kun siellä törröttää "muutama" katkaistu johto.
Konehuoneen johtosarjat ovat oma pakettina, joten niistä pitää vielä karsia valojen ym. johdot pois, mutta muuten ne saavat olla ihan sellaisenaan. Ilmamassamittarin johtoa varmaan pitää jatkaa.
P.S. Poistin turhia löpinöitä pois, kun on ollut vähän modeporukassa juttua, että projektipäiväkirjat pidetään projekteina.