Näinhän se menee, mutta kysymys on lähinnä mitä korjauksen jälkeen tehdään ja kuka sen tekee. Harrastetaan siis pientä ajatusleikkiä. Ideoita ja näkemyksiä saa esittää.

Vaihtoehto yksi:
-M46 Laatikko hajonneen tilalle, mätäpaikat kuntoon, puunausta ja myyntiin. Kasipätkää tahtois takasin, mutta sitten taas tulis talvesta kovin tylsä. Ysikanttinen kartano olis myös yksi vaihtoehto, mutta jo vähän turhan yleinen IMO.
Vaihtoehto kaksi:
-M46 laatikko, mätäpaikat kuntoon, taka-akselin uudelleen puslitus, 588 lukko, garretin tilalle fiksumpi fööni (13c?), pikkuviat kuntoon ja kovaa ajoa. Ahdot sellaiseksi että paikat kestää.
Vaihtoehto kolme:
-M90 ja sahköinen nopeusmittari, LH-jetronic ja sitten katsellaan kun mopo keulii jo kaukana
Muutama pikkuseikka tossa ärsyttää ja niistä suurimmat ovat ajo-ominaisuudet, melu, moottorin luonne ja kulutus. Polyuretaani puslat taakse, uudet iskarit taakse ja kulmien säätö voisivat paikata ajo-ominaisuudet jo "kohtuullisiksi". Melunkin varmaan saisi inhimilliseksi jos vain eristettä tunkis tarpeeksi kabiiniin vai saako silloinkaan? Kulutusta ei oikeastaan saa kuriin K-jetin kanssa paitsi fiksummalla välityksellä. Se taas vaatisi jo toisenlaisen vaihteiston ja moottorin jossa olis vähän enemmän menohaluja alle 3000rpm. Mitenhän tuo B19ET käyttäytyisi jos puhaltimeksi vaihtaisi 13C:n ja ruttuja vähän korottaisi siipasemalla kannesta tavaraa pois? (7,5-> ~8,X) Tossa ei oikeesti tapahdu mitään ennen kuin kierroksia on se 3000rpm. Kaverille tulee ysikanttiin 19T, niin voisi siitä tuo 13c lähteä suht halvalla. Ideoita?
