Vakio ruisku ottaa vaan kierroslukusignaalin renix sytkäboksilta, eli ei tartte vaihtaa mitään, otat vaan kaikki konehuoneen sähkökaapelit luovuttaja autosta, tai kytket kiekkasignaaliulostulosta kaapelin ruiskulle.
Isossa volvossa joissa LH-jet/motronic on 60-2 vauhtipyörä, ja vautipyörän anturi on kai LH-ssa kytketty sytkäboksille ja motronicissa "ruiskuboksi" hoitaa kans sytkän.
Näissä on 44-2-2 vauhtis, ja sen anturi kytketty renix boksille, ja sieltä kierrosnopeustieto Le/Lu ruiskuboksille.
Asia selvä

Kiitos taas sulle

Mä ostin 360 volvosta olevan ruiskun täydellisenä 360 volvon johtosarjoineen, joka olis tarkotus asentaa nyt tohon kaasarin tilalle.
Se on hyvä jos ei vauhtipyörää tarvii vaihtaa

Tuo ruisku on se lambdaton malli.
tossa mun korissa näytti olevan paikka / liitin ruiskun johtosarjalle.
Piirrustuksienkin mukaan ruiskusta menee vain 1 johto sytytykseen joka taitaa olla juuri tuo kierros-singnaali, loput johdot meneekin sitten antureille ja boxille.
Ei kai siinä sitten muuta kun osat paikoilleen ja kovaa ajoa

Tuossa 360 imusarjassa on aika huonon näköiset suuttimet niin miettisin että jos nuo 740 oranssit suuttimet sopisi niin laittaisin ne koska ovat uudet.
Ai niin peräkin on paikoillaan mutta koe ajo suorittamatta. Auton takarajaksi oon laittanu elokuun eli pitäis olla katsastettu ja tuunattu alastaron VRCF- rata päivään mennessä