Kritiikkiä ja ideoita otetaan tottakai ilomielin vastaan kunhan ollaan asialinjalla, eikä dramatisoida jne, vaan sanotaan asiallisesti. Ilman niitähän ei synny muuta kun omia tyhmiä värkkäilyjä, kun ei sitä ennen tätä ole mitään maailman ihmeellisiä dragstereitä rakentanut tai edes ollut katsomassa rakentamista.
Ja oppimisen takia minä tätä teen ja tottakai hauskuuden takia, ja että oppii tekemään pikkurahalla jotain hauskaa ja edes välttävästi toimivaa. Isolla rahalla saadaan sit ostettua VALMIITA osia tai autoja, ne rahat hommataan sit myöhemmin, nyt opetellaan eka ITSE rakentamaan kaikki mikä on edes jotenkin mahdollista (koneistukset jne menee kotikonstein hankalaksi mutta just tällaiset "vahvistamiset" ja muokkaukset haluan oppia).

Kauhean moni ei loppujenlopuksi näitä edes ole tehnyt, ja se kannattaa aina pitää mielessä, että meteliä ei pidä nostaa asioista joita ei itse ole tehnyt eikä täten omaa kokemusta, vaan ainoastaan teoriatietoja. Teorian tiedän itsekin, käytäntö on sit eri. Teoriassahan minä tämän homman jo osaankin, mutta mitens käytäntö?