Pitkästä aikaa yksin turisemista....
Ensiksi voitaisiin aloittaa siitä, että modet vois siirtää tämän projekti osioon.
Ärrä on nostettu pukkien päälle ja luvassa on seuraavanlaista:
Tehotavoite
n.350-400hv ja ++500Nm Saa nähä mitä tulee, mutta alle 400hv ei hyväksytä!

Seuraavalla reseptillä:
Ahtoja.com ns.kopio eagle H-profil veivit (käyttökokemukset kestävyyksistä tervetulleita) Tulleepi SPM:ää
Orkkismännät Kyselty mittatilaus takomäntiä
Vaparin nokat + kaasuläppä
Kansi pajalle
Kevennetty vp
Siemens DEKA 630cc suuttimet, piisaako?
Walbro 255lph bensapumppu
S60R japanipakosarja (ilmotelkaa mistä saa, ebaystä löysin mut oli jenkeissä eikä lähetä ulkomaille...)
Ahdin vielä suuren kysymysmerkin alla, HX35-40 tai Garret GT2860rs taitaitai?

Välijäähdytin mallia isompi ja riittävämpi (saa tarjota kilpailukykyiseen hintaan) + vanhanmallin ahtoputket koneen yli 2,5" putkesta
3,5" ränniä turbolta taakse asti kahdella välivaimentimella. Katti ns. laippa kiinnityksellä, ja sitä käytetään vaan leimalla.
Luvassa myös manuaaliksi muuttaminen. Minkälaista kytkintä? Sasch 707 asetelma ym? Quaife lukko, saa koittaa myös kaupitella ehjää
Kommentit on tervetulleita ja myös vinkit! Auto rakentuu omaa vauhtia ja mihinkään ei ole kiire. Ulkokuori kokee myös muutoksia mutta niistä lisää kun tekniikka alkaa olla rakennettuna.