Kysymykseni esitin mikan:ille.
No, tuohon OttoB:n vastaukseen ei ole paljoa lisättävää, sillä wikipedia selittää asiat riittävän tarkasti.
Niille, jotka eivät
http://fi.wikipedia.org/wiki/Nakutushttp://fi.wikipedia.org/wiki/Ottomoottori#NakutusWikissä esisytytys on nimellä aikainen sytytys, mutta sama asia.
Wituttaahan se pikkuisen olla oikeassa!

Nakutuksesta ei jälkeäkään, mutta esisytytys on 99,9% varmaa.




Kansipahvi 100% eheä, joten ei vieläkään nakutuksesta jälkiä, karstaa senkin edestä.
Kansi pytystä 4 alkaen.





Männät 4-1.




Posahtanut 2:n mäntä.

Pakopuolen tuhoja:


Ehjäksi alakerrasta jäivät EGR:n putket ja öljynsuodattimen siirtojalka!

Edes kampuran hihnapyörä ei jäänyt ehjäksi, vaan vulkanointi oli pettänyt selvästi.
Kansi vaikuttaisi säilyneen eheänä (painotan sanaa vaikuttaa).
Sylinterin yläpäät:




Kansi tarkemmin per sylinteri:




Imupuolen nokka 1 pytystä:

Pakopuolen nokka 1 pytystä:

Muut nokat täysin virheettömiä!

Lienen tunnit täyttymässä nokka-akselille?

Vinkkinä, kuvista voi sellailla kansiota, jossa voipi olla kuvatuksia enemmän kuin linkattuna on.