Kysymykseni esitin mikan:ille.
No, tuohon OttoB:n vastaukseen ei ole paljoa lisättävää, sillä wikipedia selittää asiat riittävän tarkasti.
Niille, jotka eivät
http://fi.wikipedia.org/wiki/Nakutushttp://fi.wikipedia.org/wiki/Ottomoottori#NakutusWikissä esisytytys on nimellä aikainen sytytys, mutta sama asia.
Wituttaahan se pikkuisen olla oikeassa!
Nakutuksesta ei jälkeäkään, mutta esisytytys on 99,9% varmaa.
Kansipahvi 100% eheä, joten ei vieläkään nakutuksesta jälkiä, karstaa senkin edestä.
Kansi pytystä 4 alkaen.
Männät 4-1.
Posahtanut 2:n mäntä.
Pakopuolen tuhoja:
Ehjäksi alakerrasta jäivät EGR:n putket ja öljynsuodattimen siirtojalka!
Edes kampuran hihnapyörä ei jäänyt ehjäksi, vaan vulkanointi oli pettänyt selvästi.
Kansi vaikuttaisi säilyneen eheänä (painotan sanaa vaikuttaa).
Sylinterin yläpäät:
Kansi tarkemmin per sylinteri:
Imupuolen nokka 1 pytystä:
Pakopuolen nokka 1 pytystä:
Muut nokat täysin virheettömiä!
Lienen tunnit täyttymässä nokka-akselille?
Vinkkinä, kuvista voi sellailla kansiota, jossa voipi olla kuvatuksia enemmän kuin linkattuna on.