Taas on edistytty....sunnuntaipäivä meni kivasti hammastankoa vaihtaessa. Farkusta tanko irti, sitten sinisestä...lopulta tehostetun tangon kiinnipulttaaminen siniseen. Sitten säiliölle kannake, ja letkut paikalleen. Tuntuisi toimivan hyvin, ja huomattavasti kevyemmin, mitä farkussa. Liekö uusilla öljyillä niin paljon osuutta asiaan.
Eilen sipistelin sisustaa paikalleen, ja ilmanputsaria ja sen semmosta...tänään sitten tuli käytyä hakemassa pakokaasulappu, ja siitä sitten konttorille jännittämään. Jarrut, iskarit sun muut kaikki näytti hyvältä....hylkäyshän sieltä lopulta tuli, mutta onneksi vikalistaan ei tullut muutakun kuskinpuolen raidepää! Raidepäät olikin oikeastaan ainoat kuluvat osat alustassa, jotka eivät ole uusia.
Onneksi paikallisesta varaosapuljusta löytyi uudet hyllystä, joten ne meni vielä tänää paikalleen, ja pyöränkulmatkin tuli säädettyä. Huomenissa sitten saakin mennä "noutamaan" leiman

Säätöä vielä kaipaa, kun aivan pintakaasulla ajettaessa AFR pyörii siellä 17 laihemmalla puolella, ja nypyttää aikas pahasti. Tyhjäkäyntiventtiili myöskin aiheuttaa harmaita hiuksia....alan jo epäileen että se jumittaa jollain kohtaa, mutta kyllä se farkussa vielä pelitti ihan täydellisesti.
Ahtoja on huimat 0.4bar, mutta eihän sitä enempää kai tarvikaan
