Eilen kääntelin alumiinista puolalle jalan rintapeltiin ja pakopuolelle jonkinlaisen lämpösuojalevyn. Ruuvasin ensin puolan kiinni jalkaan ja sen jälkeen jalan sekä lämpösuojan paikoilleen. Laatikontukipalkkia tiputin välipalikoilla 3mm alaspäin, mutta eihän dp siihen kiinni ottanutkaan vaan etutukivarren kiinnityskuppiin. Päälimmäisenä korjauskeinona mielessä oli löystää V-bandia turbon luota ja kääntää putkea vähän eri asentoon, mutta parin millin rako kutospytyn pakosarjanputkeen ei oikein anna myöten sitä varten. Otettava kuppi irti ja käännettävä reunaa vähän. Pokkailin myös konehuoneen pohjamuoville korvikkeen ~1mm muovipintaisesta sinkitystä pellistä. Hetki siinä meni mutta onpahan nyt.
Tänään ei ollut sen isompaa hämminkiä miittireissulla kuin paikanpäällä löytynyt syy eilisillan jälkeen tulleeseen nyhtämiseen yli 0,6bar ahdoilla. Olin epähuomiossa puolaa jalkaan kiinnittäessä painanut jalan nurkan läpi tulpanjohdon eristeestä. Koska varajohtoja ei ollut, pari kieppiä teippiä siihen ja 1bar asti pelas hyvin radalla

Suuremmalla paineella en ajanutkaan, tuumasin säästellä laatikkoakin vähän. Perävälitys on Botnialle pykälän turhan harva, 3.54 ois mennyt paremmin ja kytkin on liian jyrkkä ns. normaaleihin alasvaihtoihin moottorijarrulla. Pitäis käyttää konetta sopivilla kierroksilla joka kerran kun vaihtaa alas, muuten käy voimansiirron päälle kovasti. Muutaman kierroksen ajon jälkeen häviää kunnon tuntuma siitä milloin eturengas on jarrutuksessa lukossa tai siinä rajalla. Liekö johtuu noista vanhoista lopussa olevista iskareista. Uusien piti tulla jo pari viikkoa sitten, mutta lähettäjän päässä ollut viivästyksiä. Menomatkalla nopeusmittari heittäytyi yht'äkkiä näyttämään liian alhaista lukemaa ja hieman viipottamaan, mutta pysyi samanlaisena koko ajan.
Parikymmentä kierrosta tuli kierrettyä rataa, jarrut pelas hyvin ja takapään jousitus myös. Päivän ajomatka ratailua lukuunottamatta noin 790km.
Ja yksi lyhyt ohiajovideo pääsuoralta:
http://www.youtube.com/watch?v=aWrlt0jKoQg