huomasin muuten sellaisen vian että välillä auto toimii niin hyvin kun nyt vaan on kertaakaan toiminut mun säädöillä, seuraavan käynnistyksen jälkeen välillä taas ei toimi kuin ihan pintakaasulla.
Sitten vaikka sammutan auton vauhdissa ja käynnistän uudelleen ni taas voi toimii moitteetta, taas seuraavan sammutuksen jälkeen ei välttämättä toimikkaan jne.
Saman asian ajaa se että poltan megan kartan niin yleensä lakkaa toimimasta vaikken ois tehny mitään muutoksia, sitten laitan uudelleen saman kartan heti perään ni voi alkaakkin toimia. niin kauan toimii yhtä hyvin tai huonosti että auton sammuttaa tai polttaa bensa tai sytkäkartan uudelleen.
En kyllä ymmärrä et miks mut tää vika vois olla megasta kiinni 
Kaveri saa huomenna vilkasta tota ja kertoa jos sille tulis mieleen että missä vika. samalla vois tarkistaa kaikki sulakerasian ja releiden liitokset ja kokeilla toista hukkakipinä puolaa varoiksi. jos ei auta niin pitää koittaa tuota megasquirt boxia toisessa autossa mikä toimii.
Nykyinen bensanpainesäädin on muuten vapaasti hengittävästä b230f,stä niin siksi tilasin varoiksi uuden säädettävän, saa sillä vähän enemmän irti noista pienistä suuttimista kun isommat suuttimet tilaan sitten kun taas on rahaa 
Joo kokeilen tuota.
Vähän on lähtenyt takkuillen liikkeelle tämä megaruutan kanssa touhuuminen, mutta onneksi yks kaveri ymmärtää näistä vähän enemmän kuin itse, ja täällä tuntuu olevan viitseliästä porukkaa keneltä voi kysyä neuvoa. Kiitos siitä.
edit.
Koodi ladattu uusiksi ja kokeiltu, ei auttanut tuohon et välillä toimii ja sit sammuttamisen jälkeen ei toimikkaan, megan boksia kokeiltiin toisessa autossa mikä on samanlaisista osista kasattu, siinä toimii hyvin, tässä omassa ei.
vika tulee siis päälle kun virrat pätkäsee ja välillä poistuu samalla tavalla. pitää katsoa ton pääreleen johtoja ja käydä kaikki maadotusjohdot läpi, ja koittaa toista hukkakipinä puolaa jos se sekoaa jotenkin välillä kun virrat pätkäsee.
kerron sitten jos vika löytyy 
Bensanpainesäädin vaihdettu säädettävään, nyt afr menee halutessa alle 10 ettei siltä bensa ainakaan lopu, maadoituksia parannettuja siirretty eri paikkoihin, tulpat/johdot vaihettu mutta ei vaikutusta, xenonvalot otettu pois ettei tule häiriötä, koodi ladattu uusiksi. Ajoin ilman laturiakin jos se tekis jotain häiriötä.
Enää ei keksi muuta kuin että toi LH.2,4 vauhtipyörä 60-2 ja sen VR-anturi (240 B200f)ei toimi kierroksilla kunnolla. Mutta ei sekään selitä sitä että välillä vetää 2500rpm.n saakka ja pintakaasulla pidemmälle, sitten auton sammuttaa muutamaan kertaan niin jossain vaiheessa saattaa alkaa toimimaan, ja kestää ajaa kaasu pohjassa jopa 4000rpm.n saakka ja ihan pienellä kaasulla kiertää jopa 5500 kylläkin vähän pätkien ennenkuin alkaa rötäämään, sit sammuttaa ja taas ei välttämättä otakkaan kuin 2500rpm kunnolla jne. missään vaiheessa ei mikään mittari heittele ainakaan niin paljoa että kerkeis huomaamaan.
megasta poistettiin C32 konkka kun jossain sanottiin että on auttanut triggeröinnin pätkimiseen, ei vaikutusta. ruutta on ms1 v3,0
Ideat kelpais et millä toi alkais toimimaan, olis kiva ajaakkin ennen talvea
Pitää kohta palkata joku viisaampi tutkimaan tota
