0
ville.ke ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Päivää kaikilleMulla olis tarkotus ruveta rakentamaan megaa ohjaamaan tota b200et:tä joka on nyt motoronicin ohjauksella.Elikkäs mitäs kaikkea tarvitsen? Mikä versio ms:stä Tarkoituksena ohjata kipinää ja bensaa, sytytys hukkakipinä puolalla?Kiitti jo etukäteen!
Tunerstudion livesäätö ainoastaan rekisteröidyssä tunerstudiossa. Toimii ja hintansa väärti. Tosin se livesäätö tekee automaattisesti karttoja, eikä täten ole sama asia kuin afr target table. Afr target table päälle vasta kun kartat alkaa muuten olemaan valmiit/ovat valmiita.
Kuinkas moni on käyttänyt tota volvon omaa vauhtipyörän triggeri kehää 60-2 ja omaa anturia triggeröintiin?Itselle tulossa siitä triggeri, MSI V2.2 ja huokkakipinä puola sisäisellä sytkäkivellä.
Tuo live säätö kyllä säätää juurikin AFR target tablen mukaan. jos afr table ole päällä niin silloin se hakee asetettua stokiometristä seosta.
Kytkennässä hieman arveluttaa se että volvon anturilta tulevan siniaallon muuttuva amplitudi (ainakin hyvin paljon siniaaltoa muistuttava käyrä piirtyy oskiloskoopin ruudulle kun tarkastelee anturin signaalilähtöä). Pitää toivoa että ei tule ongelmia pienillä kierroksilla lukemisongelmia. Muistaakseni 800rpm antoi signaalille noin kolmen voltin amplitudin ja 5500rpm antoi muistaakseni noin 17v amplitudin. Yllätyin ettei oskiloskoopin ruudulle piirtynyt juurikaan häiriöitä vaikka mittaukset suoritettiin niin että b200k:hon oli väännetty anturi ja lh:n vauhtipyörä. Oskiloskooppi ja sen kytkennät oli siististi iskaritolpan päällä ja taisi vielä olla puolanjohdon ympäriltä ja päältä oli vedetty suurin osa piuhoista mitä kulki... Kaipa se toimii niin kauan kun ei ylitetä operaatiovahvistimen sisääntulon kestoa.
Juu, tuo LM1815 on siihen tarkoitettu piiri!LM1815 Adaptive Variable Reluctance Sensor AmplifierJoten sen on syytä toimiakkin!