Pitästä aikaa taas jotain raportoitavaa

Tänään tuli postilaatikkoon iso kasa ledipolttimoita ja niiden kanssa tuhraantui mukavasti yksi iltapäivä, että sai kaikki asennettua. Ledit tuli nyt kaikkiin sisävaloihin, rekisterikilven valoihin, peilien lähestymisvaloihin ja peruutusvaloihin sellaiset superhyperkahdeksansadanviidenkymmenenlumenin polttimot. Aiemmin olikin jo etuparkeissa ledit, joten nyt on sama modernimpi linja kautta auton.
Vaihdoin myös viimeviikonloppuna vaihteiston venttiilikoneiston uuteen, mutta tulos ei ollut toivottu. Ongelmana on siis pienoinen tärinä, kun auto seisoo paikallan R tai D kytkettynä. Ikäänkuin turbiinin lukitus ei olisi ihan 100% auki ja auto pyrkisi liikkumaan hieman liian paljon, vaikka pitää jarrulla paikallaan. Auton liikkuessa ja normaalissa ajossa laatikko toimii kuin unelma, joten mistään erityisen suuresta ongelmasta ei voi olla kyse. Voisi joskus mielenkiinnosta tehdä vertailevaa tutkimusta ja mittailla öljynpaineita talouden molemmista autoista, joissa on siis samanlaiset vaihdelaatikot. Laatikoissa on useampi tulpattu reikä, mihin saa painemittarin kytkettyä.
Oireet ovat siis täysin vastaavat, mitä tässä topikissa on esitetty.
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=22153.0 Aiheen aloittajan kanssa keskustelin ja hän myi autonsa ennen, kun vika saatiin selätettyä, joten avoimeksi jäi, että missäköhän se vika lopulta piilee.
Tällaista tällä kertaa. Pitää palata taas asiaan, kun on jotain epäoleellista kerrottavaa
