Täytynee myöntää, että tästä on tullut lempiautoni. Johtuu varmaan siitä, että alkaa olla jonkinlainen näppituntuma siihen, miten tää oikein on rakennettu

Seuraava merkittävä etappi olisi saada auto pyörilleen ja työnnettyä talliin. Vaatii tuon rohjakkeen paikoilleen laittamisen:

Tänään oli ulkona märkää, joten tein valmistavia toimenpiteitä. Jarruletkut/putket talliin ja uusia osia tuhoutuneiden tilalle:

Motonetin tuotteet 23-3173 (letkut), 23-2024 (vasen+keskimmäinen putki, 65 cm) ja 23-2031 (oikea putki, 90 cm). Myöskään reissu Biltemaan ei mennyt hukkaan, sieltä saa Volvomallisia jarruletkun kiinnittimiä. Vanha oli vähän heikossa kunnossa:

(Yo. kuvassa on sitten mennyt väärinperin tuo kulmarauta, minkä läpi jarruletkun pää menee)
Löysin myös ehjän oloiset Monroen takaiskarit ja kolme paria jousia. Mahdollisesti ehjät nivomatitkin löytyisi, mutta ehkä mieluummin laitan tavan iskarit - ei helmiä sioille

Vasemmalla pisin pari on melko varmasti nivojen jouset, langanvahvuus vajaat 13 milliä. Oikeassa reunassa vihreällä maalilla merkattu pari, n. 13 mm. Keskellä voittajaksi selviytynyt pari, mystisellä "72362"-leimalla merkatut, joissa langanpaksuus vajaat 14 mm. Jos joku tietää tuosta koodista jotain, niin olen kiinnostunut - google ei oikein osannut kertoa tuosta mitään.