Jaa jaa... No täytynee kokeilla jotakin engine flush -tyyppistä tuotetta vielä uudestaan jos alkaisi purra karstoihin... Ja noita hydepainimille tarkoitettuja lisäaineitakin löytyy markkinoilta, onkohan niistä mihinkään? Tallissa on toinenkin 10V-kansi purettuna, josko siitä tekisi uuden hatun tähän... Voiko painimia testata mitenkään irrallaan? Itse asiassa taitavat tuon irtokannen painimet olla tällä hetkellä irrallaan dieselissä uimassa, lienee ihan hyväksi mokomille

Vältin perusmokan eli muistin kuin muistinkin laittaa laatikkoon öljyä:

Tulipa testattua että onnistuu ilman pyörän irroittamista, kuten kuvista näkyy. 2 litraa kaatelin hiljakseen, pirulainen vaan koko ajan meinasi pikkusen lirutella täyttöaukon ohitse, ota siitä nyt selvää oliko varmasti täynnä vai ei kun tuonne ahtaaseen väliin yrität otsalampun valokeilaa satuttaa... Tarkistetaan huomenna vielä uudestaan.
Öljy oli tuota:
http://www.motonet.fi/fi/tuote/590095/Castrol-Syntrans-Multivehicle-75W-90-1L-GL-34-vaihteistooljyJoku sitä jossakin öljytopikissa taisi suositella, olisiko jopa ollut niin että tuo on samaa kuraa kuin Volvon pulloissa myytävä?
Muutenhan tämän vehkeen lootaöljyjen vaihdossa ei tainnut olla mitään ihmeempiä kikkoja, täyttö- ja tyhjennystulpat löytyvät omilta paikoiltaan, ja öljyä on sopivasti kun täyttöaukko alkaa tulvia - toisin kuin joissakin Volkkarin laatikoissa, niihin piti muistaakseni lisätä vielä senkin jälkeen joku tietty määrä öljyä pakkivaloanturin reiästä tms. Ihan hyvää suunnittelua sekin

Laitoin ratin paikoilleen ja kävin "päristelemässä" kuskinpaikalla hyvän aikaa, kun lapsetti

Täytyy sanoa että kyllä kasipätkän ajoasento ja kuskinpenkki lienevät parhaat mihin olen törmännyt, siinä jäävät muut ajamani autot kyllä selkeästi kakkoseksi. Siinä kun potkaisee kengät jalasta niin saa isompikin kaveri jalkoja oikaistua poljinten väliin. Vakkari päälle ja jalat suoraksi, mikäpä olisi parempi tapa taittaa maantiepätkää

Väyrysmersu olisi muuten (
onnetonta mersumaista ohjaustuntumaa lukuunottamatta) yhtä hyvä, mutta se penkki ei vaan satu minun vartalotyypille yhtään. Automaattina siinä on todella mahtavat tilat lepuutella vasenta jalkaa suorana, mutta kaasupoljin mokoma on nivelöity lattiasta eli oikeaa jalkaa ei sitten saakaan polkimen alle tungettua

Joo, on kovat vaatimukset minulla, mutta niin ne pitää ollakin