0
0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
Nyt elämä hymyilee taas. Syy kipinän puutteeseen oli sellainen että sytytyspuolien päävirralle oli eksynyt 30A sulakkeen paikalle 2A sulake. Myös ECU vaati päivityksen ja ronkkimista etäyhteydellä. Tästä erittäin iso hatunnosto Terolle.
Eiikä. Pienestä se sitten tökkii.
Kyllä. Välillä se on pienestä kiinni, tosin ei sitä eilen illalla olisi saatu kuntoon ECUn ja USB-adapterin yhteysongelmien takia... Tälläkertaa meni liian täpärälle valmistuminen, ensikerralla auto on kesämiitissä takuuvarmasti.
noh mutta sait ko saitkin radalle sen
Nyt täytyy miettiä että täytyykö tuo ON/OFF-tyhjäkäyntiventtiili toimiva ratkaisu vai täytyykö siihen vaihtaa esim. ooppelin C20LET-moottorin tyhjäkäyntimoottori tuohon tilalle.
Tai sit ensin säätöihin ilman tyhjäkäyntimoottoria, jonka jälkeen tyhjäkäyntimoottori kohdilleen?
Sain varmistuksen tänään että Calibran C20LET-moottorin tyhjäkäyntimoottori toimii Tatechissa. Semmonen siis kaivetaan hyllystä ja laitetaan Volvoon, koitetaan että toimii ja varataan sen mukaan säätöaika.
Jaa millos tätä pittää tulla siis ihmettelemään