Tänäänpä yllätys yllätys, päivällä kesken normaalin ajon napsahti seosmittari tulvimis-asentoon taas, ylämäessä liikennevaloissa koitin lähteä liikkeelle niin kone kävi vaan röpöttämään aivan armottomasti, melkein jäätiin siihen kun ei kestä käynnissä oikein millään. Ei muutakuin "tallille" ja kaasarit levälleen.

Ennen tuota kokeilin kurkkuja auto käynnissä, painoin kämmenellä imutorvia nopeasti, 2. kurkku kasteli kämmenen bensalla. Rosika ei löytynyt kaasarien oravanerottimista, mutta ykköskaasarista neula on jo ihan pilalla

kakkoskaasarissa on neula ihan uudenveroisen näköinen edelleen. Suihkin taas myös starttisprayta joka piakkaan, ei vuotoja. Sen verran voimakkaasti huohotushuurut haisee sisällä kokoajan, niin kävin sitten askartelemaan tuota keruupönttöä autoon.

Sinne se sujahti kuin tehtaan jäljiltä

Johan loppui hajut.

Auto vaan tuon kanssa nyt tyhjäkäynti vaeltaa ihan hulluna. 500-2500

Välillä jää "kaasu pohjaan", ei niinkuin palaudu ollenkaan. Palautusjouset on ok. Ei niinkun yhtään ole tasaista tyhjäkäyntiä, ja satunnaista tirskumista esiintyy, ja putkessakin nyt jo tumahtelee, suhteellisen useinkin. Loppuu kyllä pinna tuon kanssa. Saahan se lisää ilmaa nyt läppien ohi, mutta seos tyhjäkäynnillä silti näyttää ihan ylirikasta

Ei tajua enää mitään. Menee vaan huonommaksi taas teki mitä tahansa. Voiko syttytulpat tehdä tämmöistä, aamulla nimittäin eka kilometri ajettiin kuin harrikkaa, sitten vasta hörähti kone kehräämään niinkuin rivinelosen kuuluu, joku muki oli pimeänä.