Auto on siin 1999 V70 T5. Samalla alkoi moottorin punainen valo palaa. Ajo muuttui nykiväksi ja moottoori sammuu jos ei pidä n. 3000 kierrosta, muuten tuntuisi teho olevan tallella, ajettaessa siis sillä reeilu 3000 kierroksella ja kilometrin matkalla, mitä sillä joutui ajaa että pääsi kaverin parkkikselle. Kaveri joka enempi autoista tietää epäili, että väliväähdtttyttimen olevan mäsä. Siinä kuumia putkia kokeillessa tuitui, että se välijäähdyttimeltä menevä putki turbolle asti oli ikään kuin irti. Heilui ainakin toisella tapaa kuin ollen joskus kokeillut. Tätä tapahtummaa edelsi n. 15 km Fiat Ducaton hinaus, Kehätietä pitkin, muuutaman pysähdyksen kera. En katsonut koneeni lämpöjä hinauksen ajan.
Vaikka autolla on iikää, se on mun silmäterä, rahaa on uhrattu jaa säännöllisestti huollettu.
Eli jos joku ystävällinen osaisi kertoa mistä kannattaa vikaa lähteä etsiä. Rahaa kun ei ole arvuutella, kaveri sen kyllä korjaa kun tietäis mitä korjaa.