Ressiä alkaa pukkaan, aikataulu piti taas asettaa sellanen että kiirettä pitää.
Tein isoista raskaskalusto klemmareista sopivia ahtoputkille katkasemalla niistä pätkän pois. Tuli jopa ihan hyviä niistä.
700 sarjan bilstein iskari

Verrokkina 240 vakio

Screampipen värkkäsin, ja siitä tuli melkonen käppyrä, että väistää korin, ja lambdan

Ja maalattuna lämpöeristeet päällä, jotka peittää kivasti hitsaussaumoja ja ensimmäistä rumaa mutkaa

Pässi piti kans saada paikalleen, ja tuli idea josko näkis vähä vaivaa senkin eteen

Tuli Volvon vakio pässistäki ihan pätevä kun pesin sen tärpätillä, ja maalasin mustaks. Sovittelin senkin jo paikalleen. Sovittelua aiheutti se kun en muistanu mitenpäin laitoin siihen lähdöt, ja mihin asentoon olin sen laittanu. No nyt siitä tuli kyllä parempi mitä se oli ennen. Poistoletkusta joka menee takasin imuilmaputkeen, tuli puolet lyhyempi, ja tekemäni metalliputki jatko tipahti pois. Samalla vaihdoin em. letkuun paremmat klemmarit. Hitsasin myös yhden mätäpaikan, putsasin ja maalasin. Seuraavalla kertaa vedellä sen päälle massa.
Vielä pitäs laittaa pissapoika, töötti, tankki ja tuleva pensan välisäiliö. Annoin kaverille autogaugen pensamittarin anturipaketin, ja kasan rosteripelliä, että tekee sille pöntön. On vaa välillä vähän pitkiä sen kaverin toimitusajat. Lupasi ens viikon alkuun sen mutta nähtäväks jää.

Josko sitä ehkä jo ens viikolla tarjoais leimalle. Jos ei ens nii viimeistään sitä seuraavalla viikolla.
E: Nyt on downpipe taas "korjattu" Siinä alkaa oleen kohta enemmän hitsaussaumaa kun pakoputkiainetta.