PV on taas edennyt hiukan. Piti välissä tehdä pikku fiksailua ja täysi huolto seiskaan, jotta saa taas talven päästää huoletta.
Sain takahiekkapellin haettua nyt kohdilleen. Sai muutamaan kertaan aukoa pistehitsejä ja asettella peltiä paremmin. Hiekkapelti on mitattu oikeaan
kohtaa yksinkertaisesti ovenpielestä mittaamalla. Se on nyt millimetrin tarkkuudella kohdillaan auton pitkittäisakselin suuntaisesti. Pysty ja sivusuunnassa
kohta haettiin yksinkertaisesti silmällä takaluukkuun vertaamalla. Takaluukun paikalleen laitossakin meni aikansa että sen sai riittävän hyvin ennen
hiekkapellin asennusta. Luukun reunojen pikkuheitot haetaan sitten lopuksi tinalla kohdilleen.
Luukussa riittää vielä kuitenkin oiottavaa, kuka tietää mitä tuolle on joskus tapahtunut. Vähän se on ropellilla sieltä sun täältä ja ylänurkka on aivan
muhkurainen, samoin luukun ja takalasin välinen pelti korissa. Pitää oikoa noita vetovasaralla.
Luukku painaa varmaan tonnin. Ihmeen ylimitoitettu. Ehkä painoa tulen karsimaan luukun rungosta. Vähän se kevenee myös kun tuo lattaraudasta
tehty vakio lukitusmekanismi muuttuu modernimmaksi. Saranoinnin korikiinnityksiä pitäisi myös vahvistaa kun ovat tosi heppoiset verrattuna tuohon
kymppitonnin painoiseen luukkuun.
Varmaan myös kaasujouset siihen saa asentaa, kun tuo vakiosysteemi on hieno mutta epävarma. Plus vakiosysteemi rasittaa koria todella paljon.
Ja kuvat varmaan kiinnostaa enemmän kuin teksti:





http://s950.photobucket.com/user/Customer_9/library/Peeveen%20kunnostus/Part%2011?sort=3&page=1Alkaa olla jo voiton puolella. Kolarivauriosta ei hirveästi enään tiedä. Kuljettajan lattiat pitäisi vielä jostain keksiä. Mistä saa saman muotoiset.