Otin käsittelyyn luistavan kytkimen. Sillekkin syykin taisi löytyä tuosta vaijerista josta puuttui vastapaino/kevennin. Painelaakeri muisti kyllä ulahtaa joka kerta kytkintä käyttäessä vaikka reilu vuosisitten oli uusittu kytkin. Ainakin jokainen pultti oli todellakin kiinni muistettu kiristää sai olla jatkovarrelle, jatkovarsi sai auki

Oikeen oppinen vaijeri vaihtaa, tarvittavat kilkuttimet siihen

Startti oli uusittu

Vanha sassilainen ja uusi lukkilainen ( vanhan herran entinen, 5tkm ajettu). Kytkinlevyssä ei ollu suurta eroa vanha 7,1mm ja uusi 7,6mm. En tiedä kumpi noista sitten kannattas laittaa, jousissä näkyy eroa olevan ja vanha karkeemman oloisempaa tavaraa. Lukin asetelma ei ollu kulunu juuri yhtään ja sassilainen oli. Tietysti kun saisi sen 215mm levyn vois vaihtaa tuon vauhtiksen keveempään.


Lasittumat hiottu pois vauhtiksesta

Öljyksi tulee nämä. Laatikko pestä sitä ennen
