Vakiot pienetkin jarrut riittävät turbotukseen koska turboja on niilläkin ollut saatavilla. Mutta eihän se pahaa tee vaihtaa. Takanahan on kaikissa samat.
Helppo
päivitys on 940/960 yksmäntäiset satulat jalkoineen ja Biltemasta 960 95->/850 sporttietulevyt. Satulajalan ja tolpan väliin tarvitsee 6-6,5mm
väliholkit. Levy jää halkaisijaltaan 7mm pienemmäksi kuin 740 suurin vakio levy, mutta koska kaikissa uusikorisissa 960:ssä on samat etujarrut, ei pitäisi ainakaan tulla riittämättömyyden takia naputtamista konttorilla

Ja luonnollisesti etupäästä tulpataan molemmin puolin toinen lähtö ristikkäisistä jarrupiireistä.
700 ja 900 etupaloissa on se "ongelma", että ei saa esimerkiksi EBC:ltä kuin Greenstuffia ja mitä katselin niin monella muullakin valmistajalla on tarjolla katupalasta pykälää parempaa. Tosin toimii Greenstuff radalla kuulemma ihan kelvollisesti.
Taakse saakin sitten samalta valmistajalta vaikka Yellowstuffit ja levyiksi Turbo Groovet. Ebaysta saa briteistä halvempiakin uritettuja jarrulevyjä ainakin taakse, niistä ei ole kokemusta.