Ennemmin GTX3071R jos pitää kuulis olla ja haluaa ahtimesta maksaa hunajaa.
Tossa on järkevämpi imu pakosiipi setti. 76nen on aika laginen verrattuna 71seen ja ei tuo paljoa lisää isommalla kompuralla. GTX35R sitten seuraavaksi jos ei noi riitä. Holsulta HX35 on vastaava 71sen ja 76sen kanssa ja HX40 sitten 35R kanssa. 
Tähän haluisin perustelun "
Tossa on järkevämpi imu pakosiipi setti.".. Ei samanlainen kuin holsetissako?
Ainakin VAG 1.8t 20v koneissa on tuo GTX3076r toiminut paremmin verrattuna GTX3071r ahtimeen. Spooli ollut noin 300rpm hitaampaa, mutta tehoa tuli 70hv lisää ja yläpäässä veti huomattavasti nätimmin (8500rpm asti). Nämä siis 2.2bar ahdoilla ja .86 pesällä.
Toistaiseksi ei superin voittanutta bang for the buck ole näkynyt. Masterpowerilta vois löytyä...
Varmasti Holset paras €/hv suhde.
Tämähän kuulostaa ihan Holset kauppiaan myyntipuheelta 
Suurin syy tuohon lienee 3071:n sopimattomuus ko. kokoonpanoon pienuutensa takia, eikä Holsetin ylivertaisuus. Eihän kahta noin erikokoista ahdinta voi suoraan verrata keskenään, koska sehän on sanomattakin selvää, että kumpi tuottaa enemmän.
Jos verrataan samoilla siipikooilla olevia erityyppisiä ahtimia keskenään, niin silloin saadaan luotettavampaa faktaa pesien koon ja laakeroinnin ym. vaikutuksista heräämiseen, mikä tässä Rusakon kysymyksessä lienee oleellista.
Kulmamies puhuu asiaa. Taas verrattu mämmiä ja suklaamoussea keskenään, kun ovathan ulkonäöltään vähän samannäköisiä

Itsellä ei ole mitään fetissiä Garrettia kohtaan, mutta tuntuu joillain automerkeillä aina olevan jokin tietty ahdinmerkki, joka on se ainoa. Jokuhan voisi järjestetää rehdin testin esim. HX35 Super vs GTX3071R, jotka vastaavat toisiaan sipiikokojensa puolesta. Noille molemmille sitten samantapainen (koko, jaettu tai ei) pakopesä ja samaan autoon kiinni tekemättä muita muutoksia. Molemmilla sitten testausta muutamalla eri ahtopaineella, niin saa faktaa pöytään.