Niin piti siis kysyä, että jos joku gummiletku tolleen vanhuuttaan vuotaa "salaa" nesteitä, niin miten moisen löytää? Vinkkejä kellään?
Jos on letkulämmitin lämppärinletkussa niin vaihtaisin suosiolla kaikki siihen liittyvät letkut heti jos ovat vanhoja.
Omasta vastaavasta olen 3x vaihtanut tienpäällä niitä letkunpätkiä, parhaimmillaan -20 lämpötilassa ja kovassa tuulessa pientareella, ei houkuttele toistamaan operaatiota.
Eivät ole yläkautta niin kovin näppärässä paikassa...
Sieltä ne sitten ensimmäisinä pettävät kovilla kierroksilla. Ehkä lämmitysvastus luo vastusta kiertoon ja lämmitettäessä lähellä olevat letkut saavat tosi hyvin kuumaa?
Toinen suosikkipaikka on ne pikkuletkut moottorin takana lähellä turboa, ovat kuin kiveä vanhemmiten.