Eli auto kyllä käy mutta ahdot ei nouse millään, alipaineelle putoaa normaalisti mutta kaasua kun painaa niin liikkuu hyvin nuhaisesti.
Vika selvitetty. Hukkaportin tanko oli irronnut kun sokka oli unohtunut..
Täytynee selvitellä vikaa. Samoin taisi AW sanoa itsensä irti ennen kuin varsinaista tehonlisäystä edes saatiin sillä pienellä koe lenkillä katosivat vaihteet hetkeksi ja palasivat kun pysähtyi ja käytti pakko 1 kautta takaisin D:lle.
Öljyjä koetin tarkastella ja jos siinä onnistuin...?

Niin riittävästi sitä näytti olevan jos ei liikaakin? Eikös se tarkasteta siten että käytetään kaikki vaihteet yhteen suuntaan läpi, takaisin P-asentoon ja öljyjen tarkastus?
Muuten auton käytös yllätti positiivisella tavalla eli kaikki muu olennainen toimii (paitsi yllä mainitut), mitään vuotoja ei näy eikä muutakaan mistä pitäisi huolestua.
Otetaas sanat takaisin.. eli ölppää tuli venttiilikopan välistä kun oli tiiviste asettunut huonosti ja bensaa valuttaa bensapumppuun tulevasta letkusta.
Tähän loppuun yleiskatsaus eli hetken ajon jälkeen hiukan pätkii, tosin käy pirun paksulla joten voisiko olla syypää? Suuttimien muokkaaminenkaan lastuun ei tuntunut onnistuvan sillä suutinvakio #4 jo 1200 ja numero #3 siellä 50 hujakoilla silti AFR pyörii siellä lähempänä kymppiä.. onko nyt jäänyt jotain huomaamatta vai mitäköhän tässä taas on käynyt.
Nää nyt on näitä ja niillä on pakko pärjätä.

Loppuun kuva ysistä pesun raikkaana.