Lämpöanturin koodia ei ole enää tullut n. 200km ajon jälkeen. Samalla 1-3-1 koodin palaaminen on satunnaista, ennen koodi tuli kolmen käynnistyksen jälkeen nollaamalla, nyt enää silloin tällöin. Kiitokset vinkistä Lankku!
Latauksen ja jarrujen valot alkoivat palaa himmeästi mittaristossa, lopulta lataus loppui tänään kokonaan erästä volkkaria ohittaessani. Vaihdoin jännitteensäätimen ja taas lataa. Talvella saakin viritellä vaikka jonkun hiiliharjattoman tilalle, sillä liukurenkaissa oli aikas kivat urat jo

E: Jatketaan vanhaa viestiä.
Kävin kokeilemassa josko päästöt kelpaisi, kierroksilla arvot oli ihan siedettävät, häkää jää 0.14 vaikka viimeksi oli nolla, sekä paikallaan auto paukutteli, vaikkei se sitä ajossa tee. Joutokäynnillä taas häkä arvo ei meinannut tippua ensin millään, mutta vähän aikaa kun odoteltiin, saatiin arvo käymään hyväksytyllä alueella.
Pätkiminen viittaisi sytkään, mutta mitä lie tuo A nokka ja xxxtkm ajetut suuttimet tekee tuolle häkä arvolle? Sinänsä ei väliä kun läpi meni, mutta kumminkin opettelun kannalta pähkäilen
