Mikä on kun uusi iskarin yläpää ei oikein toimi normaalisti?
Vaihdettu V70ännään uudet kääntölaakerit ja jousien kumit kun vanhat olivat väsähtäneet, tuloksena se ettei kumpikaan kääntölaakeri halua pyöriä joten jouset paukkuvat ja ohjaus on tahmea.
Laakerit ja kumit motonetistä ja tuntuivat herkiltä ennekuin jousipuristin otettiin irti. Nyt tuntuvat olevan melko kiinteä paketti.
Kasaus tehty aika varmasti oikein kun malli on katsottu vanhasta yläpäästä, netistä löytyneestä räjäytyskuvasta ja sinisen tiskiltä printatusta kuvasta; eli iskari->pohjaanlyöntikumi/kiinnikepelti->jousilautanen->kääntölaakeri->sakaramutteri->ylälautanen->iskarin mutteri. Loppukirraus tehty kun auto on pyörillään.
Mita ma tein väärin..?