Tuoho b200f 240:ii tarvinneis kait lambda hommaa, autoihinvaraosat.fi on vaan pirun monta vaihtoehtoa ja iskee valinnanvaikeus.
https://www.autoihinvaraosat.fi/volvo-osat/240-kombi-p245/28646/10829/lambda-saatoeKu ei huoltokirjaakaan oo, niin ei hajuakaan onko nyt 400tkm täyteen tullessa kuinka monta tkm nähnyt..
Boschilainen se tuolta varmaan olis, mitään haistapas..tarviketta ei naposta laitella..
Jos joku enemmänkin näide anturie kans pelaillu, niin koitan tässä välttää sitä
"Ai sä tilasit sen lambdan, oisit tilannu ennemmin tuon..". Eli mitäs laitetaan

Tosin aikoinaan lämpeni/suli painepumpun sulake, silloin tyrkkäs lambda valoa.
Valo sammu, kun laittel uutta sulaketta kera pintoje puhistuksen.
Auton mukana ostettaessa tullut paine että siirtopumppu, että en tiiä pitäskö jtn aavistella...
Nyt muutamana päivänä tuntunu jotenkin kaasuun vastaamattomalta kapistukselta, ikäänkö ois parikyt heposta karussa.
Sen mitä parhaillaan jaksanu nelosellakin mennä ovi eellä ni nyt hyvä jos kolmosella kykenee samaan. Keliolosuhteissa ei eroja.
Muutaman kerran saanu sahata pikkusen pidempään käyntiin.
Mutta voi olla useampikin päivä kun vetoja onkin, lähtee hyvin käyntiin, ei nyvi vedossa ja valo ei killu mittarissa..
Pitäsköhä viskasta ne hyllyssä lojuvat pumput kii, eikä vielä lambdaa

Jotenki voisin siirtopumppuakin veikata toisaalta..