nollautuuko 850 volgan vikakoodit automaattinsesti jossain vaiheessa vai onko koodit muistissa vaikka maailman tappiin??
viime katsastuksessa meinas olla pientä punnertamista päästöjen kans, kaikki muu ihan helvetin hyvin mutta lambda-arvo teki tiukkaa saada alle 1,03, pyöri karvan yli mutta lopulta meni alle ja nyt voitin laiskuuden ja luin vikakoodit.. läppäanturia ja imuilman lämpöä herjas (tsekattu, ok) mutta suurin hämmennys tuli kun kolmanneksi koodiksi heitti vikadiaknostiikan polttimon

no kappas, joku saatanan kotitarveinssi oli napannu koko tuikun pois eikä ole tarkemmin tullu ajateltua ettei sellanen valo ole vilahdellu koskaan mittaristossa..
tuikku paikalleen ja koodien nollaus, kaikki ok.. mutta ihmetyttää nuo antureiden koodit ja tuli mieleen että onko edellinen omistaja vaihtanu anturit mutta koodit jääny nollaamatta ja nakannu vitutuksissaan polttimon mäkeen jos valo jääny palamaan? eli mahtoiko moottorin ohjaus olla vikatilassa viime katsastuksessa??
tänään päästömittaukseen, toivottavasti ei tartte jumpata päästöjen kans, mun hermoilla hyvin äkkiä volvo paalissa jos hermo kiristyy..