0
0 jäsentä ja 7 Vierasta katselee tätä aihetta.
mites helposti tommosesta 940stä lähtee ilmastoinnin lauhdutin irti? Se mikä keulassa on.
Aika helppo homma jos vaan putkiliitokset aukee nätisti.(maybe not...)
Onko mahdollista että auton asento vaikuttaa kaasuun vastaamiseen? Kun oli toi 940 montulla perä ylhäällä, hitaalla kaasuttamisella ei ongelmia, mutta kun laittoi nilkan oikoseen niin kauheet imuäänet ja paukuttaa imupuolelle eikä ota kierroksia välttämättä pariin sekuntiin. Käynnistyminen myös hyvin hankalaa. Mutta kotiin kun lähdin niin ei mitään ongelmia. Kysymys kakkonen on että voiko tukkeutunut(taittunut) pakoputki aiheuttaa vikavalon syttymisen?
polttoainepumppu tankin takalaidassa -> ei saa kunnolla bensaa perä ylhäällä joa tankki tyhjä ja siksi rötää. Normaalisti kiihdytettäessä bensa loiskuu sinne tankin takalaitaan.Kyllä voi ja varmana sytyttääkin, jos on oikein kunnolla putki tukossa.
Käykö -88 740 b230f:n ecu -91 940 b230f:ään? Ja taitaa turbovehkeissä olla aivan erilaiset kartat?
Löytyykö vm. -90 740 sisätilan johtosarjasta kojelaudan sisältä liitin sähkökäyttöisten+lämmitettyjen peilien katkaisinta varten?Eli muu johtosarja on erillisenä auton omasta sarjasta, mutta tuossa mistä purin niin se johto mikä tulee katkaisijalle jäi korin puolelle isompaan johtonippuun, peilien johtosarjasta katkaisijalle tuli vain yksi johto+johto sulakkeelle ja peilit toimii ok.Huomenissa tarkistan, ois vaan mukava vähän ennakkoon tietää. Hassua olisi jos tuossa -89:ssä se liitin löytyy mut toises ei, luulis ettei niien peilien takii oo johtosarjasta jätetty pois sitä.
Noi valmiit johtosarjat eli varusteet johtosarjassa vaikkei varustetta ole, tuli vasta 940 about -95 tai jotain..
Jos noin on niin mitähän on ne piuhat jotka menee minun 240:n peileihin, kaksi kummallakin puolella. Siinä on manuaalisäätöiset peilit ilman lämmitystä.
Onkos se E-pala läpi reiällä vai kierteellä Meinaa katkes se pultti