0
Turbo 242 ja 7 Vierasta katselee tätä aihetta.
Osaisko joku kertoa mihin nämä letkut/putket liittyy? Ja mistä niille pitäisi löytyä paikat?Tulevat tulipellin läpi konehuoneeseen.Ja auto siis 940 D24tic.
850 GLT 63mmVakio 55mm
Onko bolt-on.
Ja *itun mulukku vielä tuossa sohvalla sanoit, ettet tiijjä.
Ei jumankekkula kun koko Lahdesta ei löydy eikä mitään muutakaan A5/B5 öljyä... Onko kellään kokemusta minkään muun öljyn käytöstä V50 D5:n koneessa.
Mitäs osais vielä katella, jotka vaikuttas auton suorituskykyyn. Tulpat uusittu volvolta ostetut, ilmasuodatin, ilmamäärämittari vaihdettu...tuntuu vaan auto perhanan laiskalta.Yleisesti noin vaikuttavat asiat auton laiskuuteen.
En tiedä kovin tarkasti v70 2,5/20v, mutta katsos mistä moottori saa ilmaa. Omassa 945:ssa oli havaittava ero, kun poisti kaikki imuilman esilämmitykset läppineen ja jätti vain ison reijän ilmansuodatinkotelon kylkeen (mistä nyt pitäisi vetää letku keulaan).Ja ihmekös tuo kun ennen otti noin 55mm letkun läpi kuumaa ilmaa pakosarjalta ja puhdistinkotelon ilmakanavasta arviolta 50% vei se läppäsysteemi. Nyt vetää ilmaa 82mm:n reijän läpi ja eron huomaa.
Tuleeko ongelmia ja jos tulee, niin millaisia, jos laittaa ABSittomaan vm.1992 940 turbofarkkuun alkuperäisen Yazaki-mittariston tilalle ABSillisen vm.1996 940 farkun yazaki-mittariston? Liittimet lienevät samanlaisia mittaristoissa? En kyllä ole vielä ennättänyt tarkistamaan, kun kiirettä pukkaa...