Oletko sitä anturia käyttänyt irti?
Itsehän pähkäilin saman homman kanssa kuukausi takaperin.
Noita nakutusantureita on 3 eri tyyppiä, ja Reginassa on yleensä ollut 2. tyyppi, eli kiristysmomentti on 20 nm.
2. tyypin nakutusanturi on tuon näköinen, joka sinullakin luultavasti on:
http://www.ebay.com.au/itm/KNOCK-SENSOR-VOLVO-740-85-92-2-3L-4CYL-B230F-/131041705014Itsellä anturin v*ttuiluun auttoi, kun otti irti, putsasi liittimen, hioi anturin kontaktiosan kiiltäväksi p500 hiomapaperilla,
ja puhdistin myös lohkosta anturin kontaktialueen.
Anturin kiristys momenttiin riippuu ihan työkaluista.
Imusarja paikallaan se onnistuu käyttämällä 1/4" momenttiavainta ja 5 cm jatkoa. Anturin pultin kanta on 12 mm.
Iso momenttiavain (1/2") ottaa kiinni tyhjäkäyntisuuttimeen, eli sillä kiristettäessä joutuu irroittamaan joko imusarjan tai tyhjäkäyntisuuttimen.
Näin omien kokemusten ja virheiden pohjalta.