LH ei mittaa mitään muuta IMMun kautta, kuin ilmamassaa. Joten tuo vikakoodi 1-2-2 on omituisuus.
Piti oikein tarkistaa oman ysin binääristä ja kyllä, siellä on sellainen vikakoodi, mutta mitä se tarkoittaakin on arvoitus, sillä tuo 1-2-2 lämpötila-anturivikakoodi on reginan pohjia, eikä LH:n. En osaa sanoa, onko omassani tuo vikakoodi aktiivinen.
Ja kyllä, -016 IMMu on juurikin se oikea autoosi. Mutta en lähtisi sitä ensimmäiseksi vaihtamaan tuon vikakoodin vuoksi.
Mitä oireita se tuottaa ja tuleeko muita vikakoodeja pinnistä 2? Entäs mitäs pinni 6 sanoo?
Ahaa. Meneepäs jännäksi
Kylmänä kiihdyttäessä prötää liialla kaasun käytöllä, ja ahdoilla nykii. Pintakaasulla varovasti kiihdyttäessä ei juurikaan prötää, mutta tahtoo nykiä kun kierroksia saa tarpeeksi ylös. Moottori käy melko paksulla koko ajan, varsinkin kylmänä. Moottorin kun saa normaaliin lämpötilaan niin toimii hyvin, mitä nyt edelleen käy rikkaalla.
Polttoaineesta tuskin on mitään vaikutusta kun aina on 98E tankattu.
Mittaristossa palaa se moottorin sähköhäiriövalo, eikä muita vikakoodeja anna kuin tuon 1-2-2

Vikakoodit tosiaan oon lukenu jokaisesta pinnistä eikä muita koodeja anna ulos, pelkkää 1-1-1.
Autodatan ohjelmasta katoin tuon vikakoodin merkityksen, niin mahtaako pitää paikkaansa? Pitäisikö lambda-anturista tulla vikakoodi jos se rikki? Jotenkin tuntuu että oireiden perusteella ei lambdakaan toimisi oikein.
Millä tiedoilla tuo ecu säätää sytön ja suihkutuksen määrän? Voiko tuossa olla tai pitäisikö olla jossain tuo imuilman lämpöanturi?
Kiitoksia tietämyksestä
