0
0 jäsentä ja 12 Vierasta katselee tätä aihetta.
Kaipa se olis moottoreiden hampikkaille helpompaa ajaa se peili ääriasentoon sähköllä ja sitten alkaa tempomaan lasia irti
Ei näyttäny olevan haittaa kun valtuutetussa liikkeessä vaihdettiin.
Tuo nyt oli vain oma mielipiteeni, ehkei sillä sit ole väliä.
No en mä sitä sillä, mutta tuntu antavan moottori peräks ilman "käsi säätöökin".Ja outoja ulkomaankielisiä sanoja sulla taas.
Minkälainen savotta on vaihtaa panhard tanko? 740 -92
Kaks mutteria auki, panhard pois ja uus tilalle. Sitten vielä ne kaks mutteria kiinni. Näin ainakin muistelisin siitä kun olen viimeks tutkinu 700-srj taka-akselia
Pitääkö ne pultit miten puolensa? Niitä ei ole avattu koskaan.Onko väliä mistä ostaa uudet puslat tarvittaessa?
760 vuosimallia 1988; kuinka irroitetaan siitä 1din radiopaikan alapuolelta se romulokero jotta saadaan 2din paikka vapaaksi? Ruuveja tms en siitä ole löytänyt, mutta siltikään ei suostu oikein yhteistyöhön. Täytyykö se vaan raakasti sahata irti/rikki vai onko siinä nyt joku kikka jota en tajua?
Kyllä niiden pitäis kestää. 240 taka-akselista auoin metrisen jatkovarren
Onko siinä se tupakinsytkäri? Siitä peitelevy irti ja sieltä löytyy kaks ruuvia.
Ei ole tässä samanlainen systeemi mitä 740:ssä ja 940:ssä. Tälläinen systeemi löytyy, eli sama mitä 960:ssä(?) ja taitaa olla 850:ssäkin vielä melko samantyylinen.
Okei. Facelift 960:ssä on sit samanlainen, -91:ssä oli sama kun 940:ssä. Poppikone ja toi tupakinsytkä-osio pois, tuleeko sitten mitään kiinnikkeitä näkyviin?