Kiitoksia kaikille kommenteista! 
Onhan tämä hieman pitkäksi venynyt tämä projekti mutta autoa olen rakentanut edelleen aika lailla niiden samojen suunnitelmien mukaan joita jo silloin 2009 mietiskelin!
Ja nyt se uusin projektiauto on sitten vihdoin pihassa, Bertonen muotoilema harvinaisuus 262C vm. 1978
Ja mitä sitten autolle tulee tapahtumaan? Kunnon maalaus jollain sopivalla hienolla sävyllä, Bross korisarja, Polarikset alle. Teknikka tulee muuttumaan Turbovetoiseksi, hankittuna on jo B230FT 16V kannella 
Alunperinkin tarkoitus oli tehdä harvinaisempaan Bertonen koriin matala ja tehokas auto turbokoneella. Bross korisarja oli jo myös hankittuna. Tuo auton levitys ei alunperin ollut mielessä mutta se oli kyllä ehdottomasti hyvä ratkaisu. Sen lisäksi idea leveisiin peltivanteisiin tuli vasta myöhemmin ja konepelti vaihtui flathoodiin kun siitä pidän ehdottomasti enemmän.
Tekniikka sen sijaan on muuttunut jo pariin kertaan mutta eiköhän tuo nykyinen kone sieltä pellin alta tule joskus löytymään.
Ja se kysymys että milloin se sieltä löytyy? Siihen ei ole vielä vastausta, jos hyvin menee niin ensi kesänä, tai sitten ei??

Aikaa on rajallisesti ja minulla kun ei ole Kulmamiehen teknisiä kykyjä niin lopputulos on vielä arvoitus!