Kyllä on ufotutkijalle soitto lähellä, mutta onneksi kuitenkin selvisin kunnialla omin avuin

Eli se alkuperäinen polttoainepumpun rele sotki koko systeemin. Ilmeisesti boksin saamat virta-arvot olivat päin persettä, kun joutui ohjaamaan kahta relettä ja tästä syystä se päärele ei päästänyt ollenkaan. Muutin pääreleen kytkennän alkuperäiseksi ja polttoainepumpun ohjauksen otin suoraan virtalukon kautta ja maadoitus suoraan runkoon. Nyt päärele päästää normaalisti noi 30sek kuluttua virtojen katkaisemisesta. Tämän ominaisuuden puute on taas sekottanut ajoneston, eikä boksi ole lukittunut ollenkaan, vaan auto on käynnistynyt aina niin sanotusti vanhoilla vihreillä

No ei kuitenkaan pelkkiä hyviä uutisia, kun viimeisiä nippusiteitä ja kaapelisuojia asentaessani nojasin vahingossa syylärin ylävesiletkulähdön poikki

Olen varonnut koko projektin ajan sitä perhanan putkea, kun tiesin niiden olevan melko herkkiä, mutta nyt kai innostuksissani en huomioinut sitä enää. Eli ei pääse vieläkään kunnon koeajelulle
