Etupää on kasattu, ei ollut reaktiotangon-puslista juuri mitään jäljellä. Vielä jos tervaisi tuon etupään kun ruostetta on siellä täällä ei sinkatuissa osissa.

Eikä tiputtele auto enään öljyäkään

Ennen tuli pisara minuutissa lattialle ja joka paikka oli ryyteessä.
Korin viemäröintiä tuli paranneltua, ilmastoinninputkien läpivienti tuli tiivistettyä ja konepellin takana olevan pellin alta tuli paranneltua lämmityslaitteen
puhaltimen ilmanottoaukon viemäröintiä, tekemällä ohjuri joka ohjaa tuulilasilta valuvan veden pois puhaltimelta. Uutena on tuulilasin alempi koristetiiviste
estänyt veden pääsyn tuonne puhaltimeen, mutta näin ajanmyötä kun kumi elää ja kovettuu niin sinne vettä pääsee ja niin oli päässyt myös kun alkuun
kaatelin vettä lasille jotta näkisi mistä vesi tulee tupaan. Ohjurin tekemisen jälkeen ei vettä enää mennyt puhaltimeen. Kuvaa ei tästä ole kun ei kehannut
ottaa, ohjuri syntyi nimittäin sellasesta muovisesta elintarvikelootasta

Sitten siirryin verhoilun pariin. Kuskinpenkin verhoilu oli jo surkeassa kunnossa vääränlaisen sisäänmenon ansiosta. Korvaava verhoilu tulee samanlaisesta
jenkistä ja on vänkärin verhoilu. Tuossa tulevassakin on halkeamia istuinosassa jokunen, mutta on kuitenkin siisti ja ryhti kunnossa.
Vanha ja tuleva verhoilu:

Penkinlämmittimien toimimattomuuskin selvisi, vastus palanut, komea reikäkin penkissä. Mitä ihmettä tuo vastuskangas on??? Meneekö siellä joku ohut lanka
kun tuntuukin niin oudolle

(Valoa vasten kahtottuna, lankahan siellä menee. Varaosapenkissä on ehjä vastusmatto, kokeillaan ja kahtellaan.)

Muu sisusta onkin siistissä kunnossa, sisälle tullut laitettua mukiteline ja jaloteippiä tuli kokeiltua kojelaudan listoihin.


Tuottosaa hommaa tämä ökyvolvon purkaminen kun jo etupenkkiä irrottaessa löyty kasapäin rahaa, 5 penniä vanhaa valuuttaakin jolla ei taida saada nykyään
yhtään mitään. Nykystä valuuttaa liki 4€ (löydöt kojelaudalla

)