Tätä lh vääntöä ei jaksaisi aloittaa joka paikassa, mua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään mihin lh pystyy, se on purettu autosta pois aika päiviä sitten eikä koskaan palaa.
Ei tässä tarvitse vääntää asiasta. Faktat ovat faktoja ja uskomukset uskomuksia.
Jos haluat käyttää jotain muuta ohjausta, niin ole hyvä vaan. Täysin oma valintasi.
Jos jostain autosta on otettu 1000hv kys. ohjauksella, on siinä varmasti ollut lähtötehoa hieman enemmän kuin 135hv. Mieti joskus teorian sijaan käytäntöä, jo 500hv vaatii jotain muutakin kun toimivan moottorinohjauksen, ainakin kun puhutaan vinokoneesta.

Jälleen kerran olet
ISON takaraivoläpsyn ansainnut tyhmäilystä!

Moottorinohjauksella ei ole väliä mille teholle se on ohjelmoitu, vaan sillä, että se pystyy mittaamaan koneeseen menevän ilman määrän ja syöttämään sille oikean määrän polttoainetta.
Moottorin lähtöteholla ei ole mitään tekemistä ohjauksen kanssa, vaan sillä, pystyykö sen säätämään tarvittaviin arvoihin.
LH:ssa on vinokoneessakin ollut kaikkea 100hv tehosta alkaen tehtaalta ja viri-lastuilla vakiosuuttimilla on päästy +200hv lukemiin ja suuttimet vaihtaen on ylitetty 400hv ja ainoa mikä on muuttunut ovat säädöt/suuttimet ja IMMu.

Ja 1000hv raja on ylitetty sillä samalla moottorinohjauksella pelkästään säätämällä kaikki oikein!

Miten voi tehdä mitään oikein, jos ei edes ymmärrä, että 1+1=2 ja 10*10=100. Se teoriasta.
Jos moottorin haluaa rakentaa yritys/erehdys-menetelmällä, on syytä olla pirun paksu lompakko!

Perusasioita kaikkiaan, jotka jokaisen moottoria virittävän pitäisi ymmärtää!

Tai sitten voi hitusen opiskella perus-asioita ja tehdä kaiken vähemmällä rahalla ja oikein!
Oma katiskani on erittäin hyvä esimerkki. Wiinakone vakiolla moottorin-ohjauksella ja minimi investoinneilla (poislukien säätäminen) ja minulla on bensaa tai Wiinaa käyttävä moottori vakio ohjauksella, jonka ei pitänyt olla mahdollista useiden foorumilaisten mukaan useita vuosia sitten.
Joten enköhän ole näyttänyt, että osaamiseni on muuallakin kuin pelkässä teoriassa, sillä pelkkää tietokonetta tuijottamalla ei nollasta lähdetä wiinalla käyvää vinokonetta rakenneta vakio-ohjauksella.

Minun panokseni Volvo harrastajille on tarjota edullinen vaihtoehto kaikilla suojamekanismeilla moottorinohjauksena ja se on nyt tehty!