Tuli otettua siinä takapuskuri irti, ja samalla tutkailin takapyöräkoteloita. Pintaruostetta löytyi lisää, muttei mitään vakavaa.
Harmittavan huonosti nää on suojattu uutena. Pelkkä keltanen pintamaali pellin päällä, ja hiukan massaa kriittisimmissä paikoissa. Palkeissa ei taida olla sisäpuolella mitään suojausta

Tämännäköiset niistä tuli pienen puuhailun jälkeen:




Ensin rälläkän teräsharjalaikalla puhtaaksi, sitten happopohja -> keltainen teollisuusmaali -> kiveniskumassa.
Ruiskutin kiveniskumassan lopulta kauttaaltaan, vaikka sisälokari peittääkin aika paljon. Lisäksi ruiskutin vajaan litran kotelosuojaa takaosan runkopalkkeihin. Palkin sisällä oli pientä ruostetta, mutta uskoisin että kotelosuoja ainakin hidastaa ruostumista tehokkaasti.
Vetokoukun irrottaminen oli aika urakka, kun suuninpiirtein jokasesta pultista vastamutteri lähti pyörimään. Mutterit tietenkin palkin sisällä, johon ei ees pääse käsiksi. Ei muutakun rasiaporalla reikää palkkiin, että pääsi pitämään kiinni.
En tiedä onko vetokoukun asennuksessa kolhittu takaosaa muutenkin, kun puskurin kannakeraudat oli ihan läpimädät. Onneksi runkopalkit kuitenkin on ehjät.
Jos jollain on irrallaan sellaset puskuripalkin kannakeraudat, nii sopii myydä tähän suuntaan
