Sain toisenkin puolen tehtyä ja pääsi laskemaan auton alas. Aina kun johonkin koskee niin tulee lisää ongelmia. Eli kun alustaa säätää alaspäin niin apujousen takia tuo paketti laskee niin alas, että meinaa ottaa renkaan sisäreunaan kiinni. Kun sen säätää niin alas kuin uskaltaa ennenkuin ottaa kiinni niin auto on 3-4cm korkeampi kuin ennen

Eli siis nyt joko lisää spaceriä eteen (ei hyvä vaihtoehto, koska siellä on jo vanhasta jarrulevystä tehty spaceri ja pinnapultit aika lyhyet jo) tai sitten pelaamaan jousen pituuksilla vaihtamalla vaikka 200mm pitkä jousi tuon 250mm tilalle tai poistaa koko apujousi jolloin lautaset nousee ylöspäin...


Toisen puolen kasasin hiukan eri järjestyksessä. Tolppa painaa kokonaisena niin perkeleesti, että asentaminen vaatii struktlea, joten tein toisen puolen ilman napaa ja jarruja niin oli mukavempi laittaa yläpää kiinni. Sitten vasta loput rojut.

Ja muutama muuten vaan kuva


Korkea kuin mikä..

Takapäästä sain purettua levyt, satulat, jarruletkut, vaijerit, iskarit, jouset, pannhardin ja ylätukivarret. Alatukivarsista isot pultit aukaisin mutten enää jaksanu repiä niitä ulos. Seuraavaksi saa sitten nostaa perän pois ja vaihtaa puslat ja miettiä korvakoita toisille jarrusatuloille.
Takapään osalta ne bemarin coiloverit joutunee oikeasti hylkäämään. Ne on vaan liian pitkät tonne katsoi mistä tahansa suunnasta. Näillä näkymin tulee tuo sama konin säädettävä iskari takaisin ja jousen tilalle Nissan Altima tai maxima mikälie coilover jouset, jotka ostin kauan sitten ebaysta. Sorvaan alumiinistä niille vaan tukivarteen pesän alas ja ylös niin saavat toimia siellä.