Nyt voi kirjottaa ku suunnilleen muistaa mitä tapahtu. Olin s60 vaihtamassa takavaimenninta. Makoilin auton alla selällään ja olin uuden vaimentimen saanu "hollille" ja olin rälläköimässä hitsauspintoja. Näin kun vaimennin lähti tulemaan kohti ja kerkesin vähän päätä kääntää. Seuraava muistikuva on kun olin auton alla mahallaan, käsi pään vieressä ja sepelin painaumat poskessa. Oli vähän outo olo, laitoin putken vähän sinne päin ja ajoin kotiin. Kaikki äänet tuli tosi kaukaa enkä voinu keskittyä mihinkään. Kotona huomasin vasta että toinen otsasta ja ohimosta ihan turvoksissa ja tosi aran tuntonen ja punanen naarmu meni otsan ja ohimon yli. Mietin vähä aikaa mistä se on tullu

Ja parin tunnin päästä hoksasin että varmaan pitäs käydä lääkärissä. Soitin päivystykseen ja käskivät tulla heti mutta ite ei saa ajaa. Lääkärissä käynnistä muistan vaan sen verran että tilasin ferritan putkiston siellä

yö sain olla kotona kun parempi puolisko on terveydenhuoltoalalla mutta tunnin välein piti ravistella hereille ja kattoa että oon hengissä. Seuraavana päivänä uudestaan päivystykseen kun oksensin yölläki, suoraan magneettikuvaukseen ja neurologisiin testeihin. Neurologi kirjotti paperille pari sanaa jotka mun piti lukea ääneen. Paperi kun käännettiin ympäri en muistanu yhtään mitä olin just lukenu. Magneettikuvissa ei onneks näkyny mitään. Lääkäriltä kun pyysin kipulääkkeitä se vaan pyöritteli silmiä kun kuulemma mulle oli edellisenä iltana määrätty kovat kipulääkkeet ja varotettu niiden käytöstä mutta en muistanu siitä mitään. Diagnoosiks kirjattiin aivovamma, laajoja muistiaukkoja on vieläki ja silmät on valonarat. Mitä tästä opitaan? Ei todennäkösesti mitään. Oishan tuo kyllä kiva ku tietäis mitä on tehny toissaviikolla..