Vieläkään en ole saanut tyhjäkäyntiä mieleiseksi. Laitoin MAP-letkun väliin 0.8mm langalle tarkoitetun mig-suuttimen. Auttoi ehkä vähäsen....koitin myös siirtää MAP-letkua eri paikkaan imusarjassa.....ei vaikutusta.
Edelleen kierrokset heittelee siinä 950-1000 väliä.....eihän se nyt paha ole, mutta kyllä sen vakaammin pitäisi käydä. MAP-arvo seilaa 38-41kpa välillä.
Tyhjäkäyntiventtiili on warmup-modessa, ja kokonaan kiinni lämpösenä.
Starttipilotilla sumuttelin, enkä havainnut imuvuotoja.
Rikkaalla, noin 13.5AFR seoksella käynti tasaantuu selkeästi....samoin kylmänä kun kylmärikastus on päällä, käy tasaisesti. Mutta kyllähän "vakiokuntoisen" moottorin pitäisi tasaisesti käydä vielä stoikiometriselläkin seoksella.
Suuttimien deadtimen säädöllä ei ole vaikutusta....ja 1500rpm kohdalla tasoittuu taasen. 18-20 asteen ennakolla tuntuisi pelaavan paremmin, kun 15 ennakolla.
MAP-lähtö on otettu tuolta 2-3 sylinterien imuputkien välistä....pitäisiköhän koittaa ottaa muualta


EDIT : Tuo suuttimien "testipenkki" vaati vissiin MS3:en?
