Joo tuolla avasinkin juttua tuolla korjaamopuolella, kun nuo ongelmat lämpöjen kanssa ei vaan helpota. Josko sieltä tavottaisi helpommin hyviä neuvoja ja onkin tavottanut, kiitos vaan auttaneille

Mutta asiaan. Tässä viimepäivät on mennyt ensinnäkin kardaani tosiaan maalattu ja kasattu uudestaan ja todettu nyt toimivaksi, tärinät on pois edelleen.

Lämpöongelmat ne vaan on ja pysyy. Ilman termaria nyt voi ajaa, mutta kone jää liian kylmäksi, eikä ole noinkaan hyvä. Luulin syyläriä, mutta ei se siellä ole, kolmea kokeiltu, tosin kaksi muuta vuoti.

Löysin tänään termarin, 82 facet.

5min sisällä, keitti, ja termari oli tuon näköinen.

Pistin stp pesuaineet sisään ja ajelin vähän aikaa, ilman termaria. niin vesi oli ihan ruskeaa kun laskin ne pihalle. Tuolla tuli puheeksi tuo koeponnistus, jolla nyt sitten sain aika tyhjentävän vastauksen että onko kannessa vikaa. Patentoin tuollaisen hienon ponnistuslaitteen


Polkupyörän sisuskumin autopää, sahasin poikki, ja iskin paisarin tilalle klemmarilla.

Paineet päälle ja 1bar kohdalla rupesi letkut siihen malliin pullistumaan että annoin olla siinä paineessa. melkein puoli tuntia oli kaikkiaan ja piti tasaisen paineen. Oletan että kansi on siis kunnossa.

Ainut jäljelle jäävä vaihtoehto on enää itse vesipumppu

Mutta kun en vaan voi tajuta kuinka se voisi olla pumppaamatta vaikka kiinteästi pyörii siinä akselillaan kokoajan

Selittäkääpäs nyt minulle tämä

Vetääkö se ilmaa akselin tiivisteen läpi ja sotkee tyhjää. konetilasta kuului ajaessa semmoinen ulina ääni, joka tulee varmasti juurikin vesipumpusta. Huomenna etsin uuden siihen. Valuropelli vai peltiropelli ?
Hondastakin laukesi imatralle rengas syylärinhakureissulla

Eipä ollut käsitystä että oli tommoiseen kuntoon päässyt..

Ihmekkään kun vähän täristi ajaessa
