Noniin inttihinttailu viikosta taas selvitty.
Osasia haalittu, eli volvolta suuttimen o-renkaat, sit käytettynä 240:ltä uudet käytetyt ajovalot, jotain pientä sisustan osaa, mittarivalojen himmennin, kuskin vyö (mukisematta ulostuleva versio

), ja TOK:ilta uus jarrusylinteri. Sit kuskinpuolelle kans jarrukilpi ja uus bossilainen jakajankansi. Vanha olikin halki ettäsekin saattoi häiritä matkan tekoa.
Vielä pitää jarrut ilmata mut muuten sain tehtyä tuon kuskin nurkan.

Harmikseni sain huomata et kun herkistelin kuskin puolen takaa niin joo, jarrut ok ja näin, mutta jarrukilpi taas aivan moro. Taidan jättää noi takajarrukilvet vaihtamatta ja toivon että menis tästä leimasta läpi.
Ja sit heitin virgot alle, huono kuva nyt, huomenna vaik päivän valossa jos tuon saa tassuilleen! Edestä tonttiin menossa

Siis tuo kuva kyllä valehtelee ei se oikeesti niin korkee oo, kuskinpuoli on vaan pukilla. Ja takapää vaatis kyllä spaseria noilla vanteilla mut ovat sen verta kalliita et ei nyt pysty.

Huomenna tarkotus jatkaa harjotteita ilmaamalla jarrut, herkistelemällä vänkärin puolen takapään, siinä yhteydessä heitellä loputkin talvikumit, ja suuttimien o-renkaat vaihella. JOS kaikki menee aivan täydellisesti ja ei tule mutkia matkaan (mahdoton yhtälö), niin pääsiskö tuota jopa näyttää leimalle huomenna? Kenties, mutta ens vklp vois jopa haaveilla deadlinena kunhan tyhjäkäynti löytyy ja kone muutenkin alhaalta.
Ite kyl dikkaan noist virgoista täs kopas

sopii mielestäni parhaiten kaikista kopista tähän.
Ja pitäiskö glt:ssä olla jäähdytetyt levyt ympäri? Takana ei oo ja ne on vaan kaks mäntäset. Myyjä kyllä kehu et on jäähdytetyt ympäriinsä
