Pientä vinkkiä kaipaisin, et miten helpoiten saa 940:stä koko virtalukon irti? Ilmeisesti siellä on "kannattomat" ruuvit jossain? Mitä työkaluja tarvitaan? Saako ihan rautasahalla tehtyä riittävän uran ruuveihin?
Tarkoitus ei ole lähteä autovarkaisiin, vaan jäi käteen tuollainen avaimeton "kolari"-940. Ajattelin kokeilla päästä helpolla, ja vaihtaa virtalukon suoraan paikalle ja ajaa kotiin 
Vai saako rattilukon jollain muulla konstilla lukittua pois päältä? Käymään varmaan saa suoraan virtalukon pohjasta, kun ottaa irti?
Polvilleen hantin penkille ja kunnon rykäisy ratista niin lähtee virtalukko.. Lopullisesti

85€ olis nelipyöräsuuntaus töineen AD korjaamolla tarjottu. Kallis/halpa? Meinasin käyttää ennen kesärengasaikaa varmuuden vuoksi vielä tarkistuksessa..
Riippuu pajonko säädetään.
Mulla makso täällä sinisellä loppuvuodesta tarkastus 60€ ja säätöä oli alta kympin edestä.
Mulla säädettiin luultavastikkin samalla sinisellä joskus pyöriä 200e edestä ja ei edes saatu säätöihin, kun loppui kuulemma vara kesken. Esso Akkusalo Lielahdessa sääti kaikki kohdilleen ja hintaa oli just joku 65e tjms..