En noin uuteen koneeseen ole perehtynyt mutta useassa PSA:n koneessa männät on tasalla silloin kun kampi on merkissään, luultavasti sama pätee tuohonkin. Eikö siinä Fordsonissa tosiaankaan ole reikää vauhtipyörässä? Pösössä kampi lukitaan startin seutuvilta, lohkossa ja vauhtipyörässä on reiät 8 millin tapille.
Otin öljypohjan pois ja katoin et männät on lähes tasalla jakomerkin kohdalla, 1. ja 4. on sentin ylempänä.
Hain biltsusta endoskoopin ja katon huomenna suihkurei´istä et mitä **ttua siellä tapahtuu.
Noista ajoitusmerkeistä oikealle kääntämällä 1. nouseen ylös ja tökkää venttiiliin ennen YKK. Ja vasemmalle kääntämällä 2. nousee ja tökkää ennen YKK.
Eli vaihtoehtoja jää enää kaksi.
Joko kampirattaan kehälle prässätty pelti (jossa ajoitusmerkki) on asennettu jo tehtaalla päin..
(auto on 1.omistajalla ja remmi vaihdetaan 1.kertaa)
Tai nokka-akselin varteen lämpösovitetut ketjurattaat on päässyt pyörähtämään.
Autossa oli siis jako pielessä jo ennen purkamista. Nokkienketju oli päässy hyppäämään 7 hammasta. Ny kansi on huollettu jne.