0
0 jäsentä ja 9 Vierasta katselee tätä aihetta.
Tarvitsisin apua sen verta että löytyykö vänkärin puolen abs-anturin liitin sulakerasian alla vai pitääkö ottaa tuulilasin alta se koko muovi pois ja on siellä alla? Luin perjantaina vikakoodit ja anto vikakoodiksi heikon signaalin edestä oikealta kun joskus vilauttelee absivaloa. Löyty töissä vielä huoltotiedotekkin että edestä liittimet hapettuu ajan myötä, mutta ei tarkempaa selostusta mistä liitin löytyy. Kuskin puolen liitin löytyi ja se on korjattu.
Ooksä aiemmin vetäny samaa vaunua? Uuemmissa vaunuissahan lataus tapahtuu vaan verkkovirralla, ei lataudu ajon aikana ollenkaa.. Oisko sinne värkätty joku oma patentti että se lataiski ajon aikana?
Onko muilla vaahdonnut Castrol Edge semisynteettinen moottoriöljy? Itellä nyt ekaa kertaa käytössä b20:ssä niin meni vaahdoksi kun lämpeni.. Ei kai tuolla niin väliä ole, mutta onko normaalia? Menee siis valkoseks vaahdoksi.. Ei vanukkaaksi niin että olisi vedet seassa..
Nojuu ei pysty eikä mee mun kaaliin mite sen saa laitettua ku jos toinen pää irti ja säädän lyhyemmälle nii mite vitussa saan sen takas kohilleen ku perää saa liikutettua ainakaa yksi. Ehkä pitäis mennä kotia nukkumaa ku ei ajatus kulje??
mikäkohän tää laite on?
Kannattaako nelipyöräsuuntaus teetättää merkkiliikkeessä koiranluiden vaihdon ohessa vai erikseen esim. Euromasterilla? Onko näillä hinta/laatueroa?
Aika lailla siellä 60-80e ne hinnat pyörii suuntaukselle kaupungista riippuen. Euromaster on melko kallis, mutta luulisi tekevän myös kunnolla. En välttämättä säästelisi suuntauksessa koska hintaerot tosiaan pieniä ja yhden pieleen mennen suuntauksen olen nähnyt (ammattikoululla pikkuveljen auto).
Säätämällä ohjauskulmat varmistetaan, että auton kaikki renkaat näyttävät samaan suuntaan kuin auton kulkusuunta on, toisin sanoen auton kulkukulma on nolla. Etuvetoisissa autoissa vetovoima pyrkii kääntämään pyörät auraavaan asentoon. Tätä pyritään kompensoimaan lisäämällä pyörien haritusta lievästi. Takavetoisissa autoissa taas vierintävastus pyrkii suoraan ajettaessa kääntämään renkaat harituksen puolelle ja aurausta käytetään kompensoimaan tätä suuntavirhettä. Auton eturenkaiden asentoa muuttamalla korjataan siis ajosuunta tien suuntaiseksi, jolloin vältytään siltä, että auto kulkisi ikään kuin "toinen kylki edellä". Useimmissa Vianoreissa on nykyaikaiset ohjauskulmien säätölaitteet, joilla ohjausgeometrian virheet löytyvät ja ne voidaan korjata