Kyllä, auraukselle vetää.
Etuvetoisen kiihdyttäessä eturipustukset antavat hyvin vähän periksi, jolloin kiihdytyksen aikana etukulmat kääntyvät aurauksen suuntaan. Tällöin etuvetoinen auto pyrkii kiihdytettäessä loikkimaan sinne tänne.
Asettamalla eteen todella lievä haritus, käyttäytyy auto rauhallisesti niin kiihdytettäessä kuin jarrutettaessakin.
On sitten autokohtaista, miten tarkka on säätää se minimiharitus. Takavetoisessa on sama ilmiö (vetävä pyörrä pyrkii kihdytyksessä kääntymään "sisään" päin), mutta yleensä takarenkaiden pyöräntuenta ei anna niin helposti periksi (puuttuu ohjauslaitteet ja yleensä muutenkin jämerämpi).
Usko tai älä, noin se menee. Tullut jo parikymmentä vuotta seurattua kun isäukko säätää aurauskulmat itte.